Модуль 9: " Диференціація навчання різних учнів"


Сьогодні, працюючи в парах ми розповіли один одному про свій приклад учнівськох роботи та інструмент оцінювання. Пропозиції колег, допомогли мені удосконалити мою стратегію оцінювання.



Завдання модуля полягали в наступному:

• Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання;
• Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні;
• Проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в
навчанні;
• Створити інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Внести зміни в План вивчення теми;
• Критично оцінити, чого вони навчилися;
• Почати планувати інструктивні матеріали для навчального
проекту.
Ключове запитання тренінгу : Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 3: "Дослідження в навчальних проектів"

Модуль 5-6: "Інтернет у проектній діяльності учнів. Спілкування та співробітництво в інтернеті "

Модуль 4: "Формуюче оцінювання в проектному навчанні"