Модуль 9: " Диференціація навчання різних учнів"
Сьогодні, працюючи в парах ми розповіли один одному про свій приклад учнівськох роботи та інструмент оцінювання. Пропозиції колег, допомогли мені удосконалити мою стратегію оцінювання.
Завдання модуля полягали в наступному:
• Обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання;
• Обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні;
• Проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в
навчанні;
• Створити інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створити навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Внести зміни в План вивчення теми;
• Критично оцінити, чого вони навчилися;
• Почати планувати інструктивні матеріали для навчального
проекту.
Ключове запитання тренінгу : Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Комментарии
Отправить комментарий